ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1: Η Ντέπυ Ζήτουλα δούλευε (μαλλί και βλεφαρίδα) μέχρι αργά στο στούντιο. Είχε πολλά νεύρα, γιατί ο Μπάμπης ο Εντεταλμένος Παπαράτσος είχε μόλις ακυρώσει τη φωτογράφιση για το YOLO (Υou Only Live Once, όπως λένε και στο χωριό), γεγονός που την ανάγκαζε να χαρτζιλικώνει πάλι το γκαρσόνι του μοδάτου εστιατορίου νοτίων προαστίων που θα βρισκόταν εκείνο το βράδυ, για να την απαθανατίσει σε ντεμέκ αυθόρμητες τρυφερές στιγμές με το νέο της πουλέν, Τζίτζη Αρμόστοκο, ετών 40, ανερχόμενο μπον βιβέρ και ιδιοκτήτη διαφημιστικής εταιρείας στην επαρχία. Το YOLO ήταν το περιοδικό-εικονοστάσι των δευτεροκλασάτων ανθυποσελέμπριτις (πρωτοκλασάτος και ανθυποσελέμπριτης είναι οξύμωρο σχήμα, όπως καταλαβαίνετε), όπου είχε προγραμματίσει να εμφανιστεί και δεν υπήρχε άλλο χρονικό περιθώριο. Ο ανταγωνισμός, εξάλλου, ήταν αδυσώπητος! Είχε αποκτήσει με πολύ κόπο τη δική της εκπομπή τελεμάρκετινγκ για προϊόντα φενγκ σούι με τίτλο “Chatra-Patra” στο κανάλι MOUFA TV -η έννοια του κόπου στην περίπτωση των γυναικών της συνωμοταξίας της Ντέπυς Ζήτουλα είναι πολύ σχετική, αλλά αυτό είναι θέμα άλλου επεισοδίου- και ήταν αποφασισμένη να κάνει τα πάντα για να ενισχύσει το προφίλ της και την τσέπη της, μέσω των νέων δραστηριοτήτων που ευελπιστούσε ότι θα προέκυπταν από τη ακατάπαυστη δημοσιότητα. Ο πρώην σύζυγος και μεγαλοσπόνσορας, Κούλης Παπαμαλακίδης, της δήλωνε με άπλετο θράσος ότι δεν διέθετε άλλο μπάτζετ για τα παπαρατσικά της μέχρι το τέλος της χρονιάς, καθώς το τελευταίο διάστημα είχε ανοίξει πολλά μέτωπα με την καινούρια εταιρία δημοσίων σχέσεων για την προώθηση των δικών του μεταδιαζυγιακών “δραστηριότητων” στα πέριξ της Αθήνας. Δεν έβλεπε την ώρα να βρεθεί το κατάλληλο κορόιδο για να την παντρευτεί και να γλυτώσει εκείνος την τσουχτερή διατροφή που της πλήρωνε κάθε μήνα. Αν υπολογίσουμε και τα τραπεζώματα στον Τζίτζη Αρμόστοκο, το νέο της αμόρε, για να τον καλοπιάσει και να μην ξυπνήσει μια ωραία μέρα και ξεστραβωθεί, καλή ώρα όπως την είχε πάθει κι εκείνος, τότε ο λογαριασμός ανέβαινε κατακόρυφα. Επιπλέον, οι τιμές των πολυτελών ξενοδοχείων και της κουτσομούρας στo Ploutseux, όπου παραθέριζε κατά την καλοκαιρινή σεζόν, είχαν ανέβει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια. Ευτυχώς δεν υπήρχαν παιδιά μεταξύ τους, καθώς ο νεαρός και ανερχόμενος ακόμα Κούλης, σε μια σπάνια κρίση αυτοκριτικής, και δεδομένου ότι απέφευγε τέτοιου είδους δεσμεύσεις, είχε πάρει την απόφαση να υποβληθεί σε επέμβαση στείρωσης και να δέσει τους ατροφικούς του όρχεις φιόγκο. Έτσι λοιπόν δεν μπορούσε να κάνει παιδιά. Ήταν το ανυπέρβλητο δώρο του στην ανθρωπότητα, σκεφτόταν καθώς μελαγχολούσε κάποια βράδια στη λεκάνη του ζενιάλ kabine του. Ο Κούλης Παπαμαλακίδης, Jack of all trades and master of none, πρώιμος εξηντάρης μεγαλοπαραγωγός και γνωστός στην ελληνική σοουμπίζζζ για τους γκλαμουράτους και υποχθόνιους τακτικισμούς του, ήταν μετανάστης από τις φαβέλες του Χόλυγουντ και γνώριζε πολύ καλά δύο πράγματα: την αποθέωση του Τίποτα (βλέπε Ντέπυ– το poster girl της κάθε επίδοξης λουστραρισμένης καρακαλτάκας) και την αυθεντική συνταγή για τα spaghetti meatballs. Οι σχέσεις του με το Σωματείο Ελλήνων Παπαράτσων ήταν τόσο καλές που πρόσφατα ανακηρύχθηκε επίτιμος πρόεδρος και μάλιστα του απένειμαν και τιμητική πλακέτα για τη μακροχρόνια συμβολή του στη διεύρυνση του επαγγέλματος στα χρόνια της κρίσης και του καταραμένου ίνσταγκραμ. Εντάξει, βοήθησαν και τα μεγάλα φιλοδωρήματα που τους άφηνε σε κάθε τους εξόρμηση. Ήταν ψυχοπονιάρης, όμως, δεν χωρούσε καμία αμφιβολία… Διάβασε το δεύτερο επεισόδιο της συναρπαστικής σαπουνόπερας Living la vida cara-loca εδώ. Σημείωση: Το παραπάνω κείμενο αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή γεγονότα είναι εντελώς συμπτωματική. Leave a Reply Cancel ReplyYour email address will not be published.CommentName* Email* Website Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. Notify me of follow-up comments by email. Notify me of new posts by email. Current ye@r * Leave this field empty Δ