Το Street-Life.gr συγκέντρωσε για λογαριασμό των πολυάσχολων αναγνωστών του μερικές από τις πιο αξιόλογες και ενδιαφέρουσες αναλύσεις, απόψεις και συνεντεύξεις από την επικαιρότητα κατά το μήνα Ιούνιο του 2016, έτσι όπως εμφανίστηκαν στα ελληνικά και ξένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

 

Αν ο Μαρξ και ο Κέινς στοιχημάτιζαν για το Brexit – Aπό τον Άρη Χατζηστεφάνου | ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ

Ο Τζον Μέιναρντ Κέινς είπε κάποτε ότι οι χρηματαγορές είναι μια διεστραμμένη μορφή των καλλιστείων: όσοι συμμετέχουν δεν επιλέγουν το πιο όμορφο μοντέλο αλλά αυτό που θεωρούν ότι θα αρέσει στους περισσότερους και συνεπώς θα κερδίσει.
Η εφημερίδα «Independent» πίστεψε ότι θα μπορούσε να εφαρμόσει τη διαπίστωση του Κέινς και για τα γραφεία στοιχημάτων. Στις δημοσκοπήσεις, έλεγε, οι πολίτες απαντούν ποιος θέλουν να κερδίσει, ενώ τα στοιχήματα αποτυπώνουν ποιος πιστεύουν ότι θα κερδίσει.
Φαινομενικά, τα γραφεία στοιχημάτων έπεσαν έξω στις «προβλέψεις» τους με πρωτοφανή τρόπο.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
http://www.efsyn.gr/arthro/o-marx-kai-o-keins-stoihimatizan-gia-brexit


 

Brexit: Why things will get worse and what’s coming next – By Graham Vanbergen | TRUEPUBLICA

The result was not just about the valid concerns of immigration or refugees or about an unelected bunch of ex-banker bureaucrats in the EU construct – it was a combination of all these reasons and much more.
The divide and rule model that the neoliberal ideology of our two party state have so successfully implemented in the past few years is heading towards its pinnacle of achievement. The young will blame the old for this referendum, the educated will blame the uneducated, the rich will blame the poor. Campaigns will attempt to reverse democratic principles, Scotland and Wales may conjure up a little known EU veto on Brexit – a rising class war and nationalism will be boosted. Hatred, racism and bigotry will become endemic. This is just what right-wing politicians want right now – it diverts our energy away from them.
Decades of failure by the political class reaching back to the late 1970’s has raised a clear and troublesome picture of political and corporate power where rising inequality is now simply the symptom of expanding corporate profits and those being left behind.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
http://truepublica.org.uk/united-kingdom/brexit-things-will-get-worse-whats-coming-next/


 

Why the British said no to Europe – By John Pilger | TRUEPUBLICA

The day after the vote, the columnist Martin Kettle offered a Brechtian solution to the misuse of democracy by the masses. “Now surely we can agree referendums are bad for Britain”, said the headline over his full-page piece. The “we” was unexplained but understood – just as “these people” is understood. “The referendum has conferred less legitimacy on politics, not more,” wrote Kettle. ” … the verdict on referendums should be a ruthless one. Never again.”
The kind of ruthlessness Kettle longs for is found in Greece, a country now airbrushed. There, they had a referendum and the result was ignored.  Like the Labour Party in Britain, the leaders of the Syriza government in Athens are the products of an affluent, highly privileged, educated middle class, groomed in the fakery and political treachery of post-modernism. The Greek people courageously used the referendum to demand their government sought “better terms” with a venal status quo in Brussels that was crushing the life out of their country. They were betrayed, as the British would have been betrayed.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
http://truepublica.org.uk/eu/john-pilger-british-said-no-europe/


 

Έρευνα: H ακραία φτώχεια στην Ελλάδα – ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ (Oργανισμός Έρευνας & Ανάλυσης)

Μια λεπτομερής καταγραφή του προβλήματος της ακραίας φτώχειας στη χώρα, με αξιολόγηση των πολιτικών πρόνοιας που έχουν εφαρμοστεί και διατύπωση συγκεκριμένων, ρεαλιστικών προτάσεων για την αντιμετώπισή του.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
http://www.dianeosis.org/research/poverty_greece/


 

Η κρίση στα μέσα ενημέρωσης – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ

Αν θέλουμε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, ο Τύπος στην Ελλάδα βιώνει κρίση εδώ και μερικές δεκαετίες, την οποία άλλοτε απέδιδαν στο μέγεθος των εφημερίδων, άλλοτε στην εμφάνιση της τηλεόρασης, άλλοτε στην έκρηξη του ραδιοφώνου και του Διαδικτύου, άλλοτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλοτε… σε οτιδήποτε άλλο.
Αυτή η κρίση δεν αντιμετωπίστηκε ποτέ στην ουσία της, που είναι το περιεχόμενο που προσφέρουν τα μέσα ενημέρωσης ως είδηση και ως άποψη για προβληματισμό, ως ενημέρωση που σέβεται τον αναγνώστη, καλλιεργεί το πνεύμα του και του παρέχει γνώση και πολιτισμό. Επιχειρήθηκε να αντιμετωπιστεί με όρους φτηνού μάρκετινγκ.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
http://www.efsyn.gr/arthro/i-krisi-sta-mesa-enimerosis


 

Ευκαιρίες, κίνδυνοι και προκλήσεις για τον ελληνικό τουρισμό – Έρευνα του CNN Greece | CNN GREECE

Τα μηνύματα που αποτυπώνονται στις κρατήσεις από τις διεθνείς αγορές καταδεικνύουν ότι η «βαριά βιομηχανία» της χώρας μας θα σπάσει και νέο ρεκόρ επιδόσεων. Και τούτο, παρά τις αντίξοες συνθήκες που δημιουργεί η ύφεση και η αποδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, γεγονός που οφείλεται σε χρόνιες αδυναμίες, στα γεγονότα της εποχής και στις φορολογικές επιβαρύνσεις.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
http://www.cnn.gr/insights/story/36685/eykairies-kindynoi-kai-prokliseis-gia-ton-elliniko-toyrismo


 

Η εντυπωσιακή άνοδος του ελληνικού package design – Από την Ματίνα Καλτάκη | LIFO

Για δεύτερη χρονιά το Mousegraphics, το packaging design studio του Γρηγόρη Τσακνάκη, διακρίθηκε με ένα από τα πλέον έγκυρα βραβεία που δίνονται στον χώρο του design, της ιντερνετικής πλατφόρμας Dieline (www.thedieline.com), ως στούντιο της χρονιάς. Η Semiotik Design Agency από τη Θεσσαλονίκη πήρε πριν από λίγες ημέρες στη Βιέννη δύο διακρίσεις από τα European Design Awards. Συχνά, τα τελευταία χρόνια, ελληνικά γραφεία design, όπως η ομάδα Beetroot (επίσης από τη Θεσσαλονίκη) και η ΜΝΡ, έχουν διαγωνιστεί με τους καλύτερους designers από όλο τον κόσμο κι έχουν διακριθεί. Φαίνεται πως το ελληνικό design γνωρίζει μια περίοδο άνθησης, παρά την οικονομική κρίση που δυσκολεύει όλο τον κύκλο της παραγωγής. Ή, μήπως, πρόκειται για άνθηση εξαιτίας της κρίσης; Συνομήλικοι, φίλοι και συνεργάτες, ο Γρηγόρης Τσακνάκης και ο Γιάννης Κουρούδης (που πρώτος έκανε το «μπαμ» στο ελληνικό packaging στα μέσα των ’90 s με τις καινοτόμες ως προς την αισθητική τους συσκευασίες των καλλυντικών Κορρέ) λύνουν όλες τις απορίες μας μέσα από την προσωπική διαδρομή τους.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
http://www.lifo.gr/articles/design_articles/103241


 

Γυναίκες στη θάλασσα – Από την Νίνα-Μαρία Πασχαλίδου | INSIDE STORY.

Οι γυναίκες που μπαρκάρουν είναι λίγες, αλλά μαθημένες σε φουρτούνες. Εν μέσω της οικονομικής κρίσης ανοίγουν με το παράδειγμά τους τον δρόμο και για άλλες, σε ένα καθαρά ανδροκρατούμενο επάγγελμα.
….Οι μεγαλύτερες δυσκολίες δεν είναι τα μποφόρ και οι χειρωνακτικές εργασίες, ούτε καν ο ρατσισμός που συχνά συναντούν πάνω στο πλοίο. Αυτό που δυσχεραίνει την καριέρα τους, είναι το γεγονός ότι οι πόρτες των περισσότερων ναυτιλιακών παραμένουν κλειστές για τις γυναίκες.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
http://insidestory.gr/article/gynaikes-sti-thalassa?token=12IO05N9R5&utm_source=insideStory&utm_campaign=1aa83cbb3a-unsubscribed20160611&utm_medium=email&utm_term=0_52e9cf69f7-1aa83cbb3a-125885477


 

Και τώρα, πώς θα βγούμε από τις ψηφιακές «φούσκες»; – Από τον Στάθη Χαϊκάλη | LIFO

Για το επόμενο διάστημα οι εταιρείες των social media θα συνεχίσουν να «παίζουν» με τους αλγόριθμους, τόσο γιατί έτσι γίνονται πιο εθιστικές όσο και γιατί αυτό εξυπηρετεί το συμφέρον τους. Σε όλες τις πλατφόρμες πληροφόρησης και ψυχαγωγίας όπου νομίζουμε ότι τα απολαμβάνουμε δωρεάν, στην ουσία το «προϊόν» (προς πώληση) είμαστε εμείς (τα προσωπικά μας δεδομένα, οι φωτογραφίες μας, οι συνήθειές μας, οι σχέσεις μας με άλλα άτομα κ.λπ.). Μέσα σ’ αυτό το τσουνάμι των «συνδέσεών» μας με άλλα πρόσωπα και τις νέες «φιλίες» αναδεικνύεται το ερώτημα με πόσους αυθεντικούς φίλους έχουμε μείνει. Αν αφήσουμε παράμερα τα likes και τις αναρτήσεις, μπορούμε να τσεκάρουμε με πόσα άτομα διατηρούμε ουσιαστική φιλία, σε πόσους διαθέτουμε χρόνο, βρισκόμαστε μαζί τους για χαλάρωση και συζήτηση, συμπαραστεκόμαστε στις «κοιλάδες» και στις «βυθίσεις».

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
http://www.lifo.gr/articles/opinions/102808

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.