Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

 

© Street-Life.gr

 

© Better Homes & Gardens

 

© Fanny Nushka

 

 

“DRESS FOR SUCCESS”

 

© Kenton Nelson

 

© Mark Spain

 

Μπαίνεις σε ένα χώρο με ανθρώπους (ένα εργασιακό περιβάλλον ή μια κοινωνική εκδήλωση) και μέσα σε τρία δευτερόλεπτα έχουν σχηματίσει υποσυνείδητα μια εικόνα – αντίληψη για το άτομο σου προτού καν μιλήσεις. Τα ρούχα που φοράς, η συνολική εμφάνιση σου, η στάση του σώματος σου, ο τρόπος που εισέρχεσαι και κινείσαι σε ένα χώρο, όλα αποτελούν μέρος της εξωλεκτικής επικοινωνίας που εκπέμπεις στο περιβάλλον σου. Δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία για να κάνεις μια καλή πρώτη εντύπωση.

 

Πηγή: Pinterest

Επομένως, πρωταρχικός στόχος είναι να υπάρχει συνοχή μεταξύ της εμφάνισης σου και του μηνύματος που θέλεις να επικοινωνήσεις προς τα έξω – της προσωπικότητας σου εν γένει. Αυτά τα δυο στοιχεία πρέπει να ταυτίζονται και να είσαι εσύ εκείνη που ελέγχει το μήνυμα. Δεν χρειάζεται υπερπροσπάθεια, εμμονή ή σερί επισκέψεων στον πλαστικό χειρουργό, αλλά κατανόηση των κανόνων του παιχνιδιού και αντίληψη της εικόνας που εκπέμπεις ανά πάσα στιγμή.

 

© Cristina Coral 

 

© Miles Aldridge

 

Οι συνειρμοί που δημιουργεί η εικόνα σου επηρεάζουν αναπόφευκτα όλες τις πτυχές της ζωής σου – την εργασία, το networking, την κοινωνική ζωή, τις προσωπικές σχέσεις – και τις πιθανότητες επιτυχίας σε αυτούς τους τομείς. Όπως λένε και στην διαφήμιση, “εικόνα”- image ενός brand σημαίνει προσωπικότητα. Το ζήτημα είναι, τι είδους εικόνα θέλεις να έχεις για το προσωπικό σου brand. Eπιλέγεις να έχεις μια συγκεκριμένη εμφάνιση σου διότι θέλεις να σε αντιλαμβάνονται – συνειδητά ή ασυνείδητα – με συγκεκριμένο τρόπο. Θέλεις να αισθάνεσαι ξεχωριστή και μοναδική ως άτομο, όπως όλοι μας.

 

© James Rieck

 

Όπως αναφέρει ο Tom Peters, ένας από τους πιο διακεκριμένους στοχαστές του σύγχρονου business management, στο άρθρο του “The brand called You”: “… Στη σημερινή εποχή του Ατόμου, πρέπει να είσαι το δικό σου brand… O καθένας έχει την δυνατότητα να διακριθεί. Ο καθένας έχει τη δυνατότητα να μάθει, να βελτιώσει και να χτίσει τις δεξιότητες του. Ο καθένας έχει τη δυνατότητα να γίνει ένα αξιομνημόνευτο brand… Όλα παίζουν ρόλο. Όταν προωθείς το brand Eσύ, ότι κάνεις – κι ότι επιλέγεις να μην κάνεις – επικοινωνεί την αξία και το χαρακτήρα αυτού του brand. Όλα, από τον τρόπο που μιλάς στο τηλέφωνο και στέλνεις e-mail έως το πως φέρεσαι σε μια επαγγελματική συνάντηση αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου μηνύματος που στέλνεις για το brand σου. Εν μέρει, είναι ζήτημα ουσίας: Tι έχεις να πεις και πόσο καλά το λες. Αλλά είναι επίσης και ζήτημα στυλ.”

 

 

POWER DRESSING
“All business is show business”

 

© Sandra Chevier

 

© James Rieck

 

Η προσεγμένη εμφάνιση δεν συσχετίζεται απαραίτητα με ακριβά ρούχα, ομορφιά ή ημερολόγια με σέλφις στα social media. Σημασία έχει να διαθέτεις τη “σωστή” εμφάνιση και να αποπνέεις στοιχεία της μοναδικής προσωπικότητας σου ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι, προκειμένου να προβάλεις μια ηγετική εικόνα αξιοπιστίας, συνέπειας, επαγγελματισμού και επαρκών δεξιοτήτων που θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη των άλλων απέναντι στο πρόσωπο σου.

© Hayden Williams

 

Για παράδειγμα, σε μια επαγγελματική συνάντηση θέλεις να φαίνεσαι κομψή, περιποιημένη, δυνατή και ικανή (χωρίς να αποποιείσαι την θηλυκότητα σου), ώστε οι συνομιλητές σου να επικεντρώνονται σε αυτά που λες και όχι σε αυτά που φοράς. Η σωστή εμφάνιση κατά περίσταση σε συνδυασμό με την αντίστοιχη γλώσσα του σώματος κάνει θαύματα. Μια ματιά σε φωτογραφίες από επίσημες συναντήσεις ή εκδηλώσεις μεταξύ πολιτικών ηγετών, εγχώριων ή άλλων χωρών, θα σε πείσει.

 

© Valerie Carpender


© Gill Button

“Η μόδα σχετίζεται με το να ντύνεται κάποιος σύμφωνα με τις επιταγές της. Το στυλ έχει περισσότερο σχέση με το να είσαι ο εαυτός σου.” – Όσκαρ ντε λα Ρέντα

Αρμονία και ισορροπία. Τα χρώματα που αναδεικνύουν την εμφάνιση σου, ο ρόλος της ψυχολογίας των χρωμάτων σε επαγγελματικές περιστάσεις, το κατάλληλο μακιγιάζ και χτένισμα που ταιριάζει στο πρόσωπο σου, τα σωστά αξεσουάρ που συμπληρώνουν ένα σύνολο και υποδηλώνουν κάτι, η εύρεση του προσωπικού σου στυλ που κολακεύει τον σωματότυπο σου και συνάδει με τον τρόπο ζωής σου -χωρίς να γίνεσαι δέσμια των τάσεων μόδας και ομορφιάς, του εκάστοτε ενδυματολογικού κονφορμισμού και της αδιάκοπης κατανάλωσης – αποτελούν σημαντικά στοιχεία της εικόνας σου που δεν πρόκειται να σου υποδείξει κανένα περιοδικό. Ανακαλύπτοντας τα σιγά σιγά, – μόνη σου ή με τη βοήθεια ειδικών – θα αισθανθείς και θα εκπέμπεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και σιγουριά για τον εαυτό σου. Πρέπει να γνωρίζεις τους κανόνες για να τους ανατρέψεις. Επαναπροσδιορίζοντας σε νέες βάσεις την ραφιναρισμένη πλέον εικόνα σου, ενισχύεται η αυτοέκφραση σου και ο τρόπος που επικοινωνείς σε όλα τα επίπεδα· οι υπόλοιποι σου φέρονται με μεγαλύτερο σεβασμό και αναγνώριση, όπως έχουν δείξει οι σχετικές έρευνες.


© Sabine Pieper

Αναγνωρίζεις τη μοναδικότητα του εαυτού σου και αποδέχεσαι ταυτόχρονα όλα τα στοιχεία που κριτικάρεις στην εμφάνιση σου, μετατρέποντας τα από αδυναμίες σε δυνάμεις που σε κάνουν να ξεχωρίζεις. H αυτοπεποίθηση σου είναι το καλύτερο αξεσουάρ που φοράς. Έτσι έρχεσαι πιο κοντά στον απώτερο στόχο που είναι η “καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου” – ένα διαρκές έργο υπό εξέλιξη.

 

 

*Υστερόγραφο

“Simply Beautiful” – Al Green

Leave a Reply

Your email address will not be published.