ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 5:

Φθινοπωρινή αναδιοργάνωση. Η Νάρα Καμτσίκη – διευθύντρια του lifestyle μηνιαίου περιοδικού YOLO (You Only Live Once, όπως λένε και στο χωριό) και βίβλος των απανταχού αφιονισμένων ανθυποσελέμπριτις – ατένιζε προβληματισμένη τη θέα από το παράθυρο του γραφείου της.
Η ανάγκη για αναδιαμόρφωση της θεματολογίας του περιοδικού ήταν επιτακτική, καθώς μετά από ένα ακόμα επεισοδιακό καλοκαίρι με μία από τα ίδια – εθνικές, απανωτές κρισάρες/καταστροφές από τη μία και ανερμάτιστη, υστερική αυτοπροβολή των εγχώριων “διασημοτήτων” από την άλλη, η οποία είχε καταντήσει γραφική και κουραστική – κάτι έπρεπε να αλλάξει ώστε να διατηρηθεί το σελεμπριτικού τύπου lifestyle πλεονέκτημα της έκδοσης.

Επιπλέον, η Νάρα προβληματιζόταν για την πεσμένη ψυχολογία των συντακτών του YOLO, οι οποίοι ήταν εμφανώς εξαντλημένοι από την διαρκή ενασχόληση με τη γνωστή και τετριμμένη θεματολογία του περιοδικού και τις κουλαμάρες ή τα καπρίτσια του κάθε πονεμένου (καταξιωμένου ή ανερχομένου) reality tv star/παρουσιαστή/influencer του Karakaltakistan που περιφερόταν στα μίντια ζητιανεύοντας λίγα ψίχουλα δημοσιότητας.

Ήταν αδιαμφισβήτητο πλέον γεγονός ότι τα έντυπα περιοδικά, στην παρούσα μορφή τους, ζούσαν τον αργό θάνατο (όπως αντίστοιχα και οι δισκογραφικές εταιρίες πριν κάμποσα χρόνια) όμως ουδείς τολμούσε να το ομολογήσει ανοιχτά ή να προχωρήσει στο μνημόσυνο ώστε να αναδυθεί επιτέλους κάτι πιο φρέσκο, με μπόλικο “pizzaz” για το αναγνωστικό κοινό. Ήταν σαν να είχαν κολλήσει στο χωροχρόνο, μια δεκαπενταετία πριν -αλλά με λιγότερους τίτλους – και να μην είχε μεσολαβήσει τίποτα διαφορετικό στο ενδιάμεσο. Μια ματιά στα αραδιασμένα τεύχη των περιπτέρων αρκούσε για να πέσει κανείς σε βαθιά κατάθλιψη με τη ντεκαντάνς που επικρατούσε, ενώ παράλληλα οι απεγνωσμένες προσπάθειες των αφιονισμένων wannabe influencers νέας κοπής να ενισχύσουν την υπάρχουσα βαρεμάρα μέσω των social media έκαναν το τοπίο ακόμα πιο θλιβερό.

Τα αφεντικά της Νάρας (Δ.Σ. και χρηματοδότες) ήταν προς το παρόν αρνητικοί στην ολική αλλαγή περιεχομένου του YOLO, όμως δεν είχαν καμία αντίρρηση στην αλλαγή ή διεύρυνση της “σκοπιάς” μέσω της οποίας γινόταν η προσέγγιση της σελεμπριτικής θεματολογίας, εφόσον διασφαλίζονταν τα απαραίτητα έσοδα. Επιπλέον, συμφώνησαν στην πρόταση της δαιμόνιας Νάρας για περαιτέρω επέκταση του brand YOLO μέσω σεμιναρίων, ανανεωμένου διαδικτυακού καναλιού στο youtube και διαφόρων events που θα ενίσχυαν την παρουσία του στον εκδοτικό χώρο.

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της Νάρας – όπως και των υπολοίπων του συναφιού της σε αντίστοιχες θέσεις – ήταν ότι στην πραγματικότητα δεν την ένοιαζαν οι αρνητικοί χαρακτηρισμοί που την ακολουθούσαν συχνά στους διαδρόμους των γραφείων του περιοδικού, ούτε αν γινόταν πάντα αρεστή με τις αποφάσεις της (τα θεωρούσε “παράπλευρες απώλειες”), εφόσον επιτυγχάνονταν οι εκάστοτε στόχοι και έβγαινε η δουλειά. Το σύνηθες υποκοριστικό της ήταν “Είναι-Σκύλα-Αλλά…” και η Νάρα ως θετικός άνθρωπος εστίαζε στα “αλλά…”. Ο πιο εύκολος τρόπος για να χάσει κάποιος πόντους στην εκτίμηση της ήταν να αρχίσει τις κολακείες και τα παρατεταμένα, φλύαρα “pourparler” που δεν κατέληγαν πουθενά.

Έτσι, λοιπόν, απλά και χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες ξεκίνησε το πρότζεκτ “ολική αναδόμηση YOLO” με την κωδική ονομασία #Τσιγκολελέτα.

Μετά από έκτακτη, μυστική σύσκεψη με τα εμπλεκόμενα τμήματα και τον χαρωπό γραμματέα Χαϊβάνη στα πρακτικά, αποφασίστηκαν σε πρώτη φάση τα εξής:

1. Δημιουργία νέας ξεχωριστής ενότητας (vertical όπως λένε στο χωριό) με τίτλο “Miss YOLO” που θα απευθυνόταν στο νεανικό κοινό 15-25 και θα ήταν περισσότερο εμπλουτισμένη με βίντεο και φωτογραφικό υλικό στην online έκδοση του YOLO. Βασικός πυρήνας της θεματολογίας της τα έργα, οι ημέρες  και τα instagram diaries όλων των ανερχόμενων ντεμπυτάντ, λουστραρισμένων teenagers – κορασίδων γνωστών οικογενειών και άλλων αφασικών πιτσιρίκων αγνώστου προέλευσης που αλυχτούσαν για μια θέση στον ήλιο και τα περιοδικά και διεκδικούσαν το δικό τους μερίδιο διασημότητας. “Τι έτρωγαν; Τι φορούσαν; Ποια το φόρεσε καλύτερα; Σε ποια πασαρέλα περπάτησαν; Πως σχολιάζει ο μπαμπάς τον καινούργιο τους γκόμενο; Τι αυτοκίνητο οδηγεί ο γκόμενος τους; Ποιες μαλλιοτραβήχτηκαν; Τι κουβαλάνε στην τσάντα τους; Πως είναι η φοιτητική ζωή στο εξωτερικό χωρίς την αγαπημένη τους Φιλιππινέζα; Καθρέφτη, καθρεφτάκη μου ποια είναι η πιο όμορφη/γυμνασμένη/ανορεξική/καλλονή/θεά; Σε ποιον μοιάζουν περισσότερο όσο μεγαλώνουν, στη μαμά ή στο μπαμπά; Τι τους ευχήθηκαν οι γονείς τους στην πρώτη τους μέρα στο μάθημα Hot Yoga; Ποια δίνει τις καλύτερες στυλιστικές συμβουλές; Ποια έκλεισε το πολυπόθητο συμβόλαιο με την εταιρία καλλυντικών; Ποια είναι το μεγαλύτερο teen idol; Τι συμβουλές τους δίνει η μαμά τους προτού βγουν στην κάμερα;” και πολλά άλλα ενδιαφέροντα.

Το “Miss Yolo” αναμενόταν να έχει γκραν σουξέ και μεγάλο ανταγωνισμό, οι διαφημιζόμενοι ήταν καταενθουσιασμένοι (οι μικρότερες ηλικίες είναι πιο δεκτικές στη διαφήμιση) και επιπλέον μαζί με τα φυντανάκια θα ποτίζονταν και οι γλάστρες-γονείς τους. Αναδυόταν μια νέα γενιά micro-influencers σε αναζήτηση του δικού της κοπαδιού και το YOLO θα ήταν εκεί για να τις υποδεχτεί και να τις αναδείξει με αγάπη και κατανόηση.

Υπεύθυνη αυτής της ενότητας διορίστηκε η καταξιωμένη δημοσιογράφος (με το Δ κεφαλαίο) Μαριγούλα Τσατσαρίδου – μια μεγάλη μορφή της αφασικής, σελεμπριτικής παπαρολογίας. Μετά από απανωτές απορρίψεις των επικολυρικών, μεταμοντέρνων άρλεκιν πονημάτων της από εκδοτικούς οίκους, κατέφυγε στη ζεστή αγκαλιά των lifestyle εντύπων, όπου εκεί εκτίμησαν δεόντως το συγγραφικό της ταλέντο και τις απεριόριστες ικανότητες της στην αποθέωση και αναβάθμιση σημαντικών εκπροσώπων της κοσμικής Αθήνας και περιχώρων. Η Μαριγούλα ήταν περιζήτητη διότι δεν δεχόταν να γράψει άσχημη κουβέντα για κανέναν. Είχε έναν μοναδικό τρόπο να θυμιατίζει ασύστολα διασημότητες διαφόρων κλάδων – ειδικότητα της ήταν οι κοσμικές “αγιογραφίες”, η φαντασμαγορική διαστρέβλωση της πραγματικότητας, ήταν ο άνθρωπος που ενημέρωνε λεπτομερώς τον απλό κόσμο για όλα τα λαβ στόρις και τις δραματικές εξελίξεις στη ζωή των κοσμικών κυριών που τόσο θαύμαζε. Μια πραγματική κιουρία της αυλής, που με τα χρόνια είχε αποκτήσει κύρος και κυρίως είχε κερδίσει την εμπιστοσύνη κάθε κοσμικής κιουρίας που επιθυμούσε να λανσάρει μια αναβαθμισμένη, larger than life (όπως λένε και στο χωριό) εικόνα στο φιλοθεάμον κοινό.
Η Μαριγούλα ήταν πραγματικά αναντικατάστατη και διέθετε τη δέουσα φαντασία και προδιάθεση για να γίνει η προστάτιδα – φύλακας άγγελος της κάθε κατατρεγμένης καρακαλτάκας που σέβεται τη δημόσια εικόνα της. Και κατ’επέκταση και των τέκνων της, καθώς θα τα έπαιρνε υπό την προστασία της, κάτω από τις μεγάλες φτερούγες της.

2. Ο μακιαβελικός αρχισυντάκτης Μιχαήλ-Φρίξος Χάπατος θα αναλάμβανε – σε κόντρα ρόλο – με την ομάδα του την σταδιακή αλλά ολική αποδόμηση του οικοδομήματος “Νew Age Σελεμπριτική Κοσμετολογία”. Για κάθε αγιογραφία ή στημένη συνέντευξη που θα δημοσιευόταν θα υπήρχε ένα αντίστοιχο “Άσε μας κουκλίτσα μου”, ένα χειρουργικό “Κρα”, ένα υφέρπον σχολιαστικό μειδίαμα στις τρέχουσες τάσεις τύπου “νέες πόζες ή πλαστική χειρουργική βάσει Instagram trends” και μια διακριτική αποκατάσταση της αλήθειας μέσω μιας εναλλακτικής πλέον θεώρησης των πραγμάτων, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να διακρίνουν τις δυο όψεις του νομίσματος και να αναχαιτιστεί η επέλαση των γκνου.

Ο Μιχαλάκης-Φρίξυ δυσανασχέτησε ελαφρώς με τα νέα του καθήκοντα, καθώς ερχόντουσαν σε σύγκρουση με τα οικογενειακά συμφέροντα και τα ρομαντικά όνειρα για την άλωση της στάνης μέσω της νέας γενιάς των θηλυκών Χάπατων που φιλοδοξούσαν να μεσουρανήσουν στην ελληνική σόουμπιζζζ, αλλά έκανε μόκο προς το παρόν καθότι “είναι πολλά τα λεφτά, Άρη” και η Νάρα του είχε ξεκαθαρίσει εξαρχής “It’s my way or the highway” αν αρχίσει τις γνωστές του τακτικές υπονόμευσης.

3. Δημιουργία ταχύρρυθμων σεμιναρίων – boot camps στα πλαίσια “Savoir Faire” – “Celebrity Business Etiquette” – “Κοινωνική Αναρρίχηση” για νεοφώτιστους επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων ως εργαλείο πλοήγησης και επιβίωσης στον σχιζοφρενικό κόσμο των διασημοτήτων και λοιπών VIP, με διευθύντρια σπουδών την υπέρλαμπρη Τιτίκα Μασχάλα (καταξιωμένη grande dame-κοσμικογράφος-πρώην ηθοποιός / ντιζέζ στα νιάτα της- με πολλά χιλιόμετρα σε σουαρέ και βερνισάζ της κοσμικής Αθήνας και συνεργασίες με τα περισσότερα lifestyle περιοδικά και εφημερίδες από τα πρώτα βήματα της καριέρας της έως σήμερα).

Ο πρώτος κύκλος μαθημάτων θα ξεκινήσει με τη θεματική ενότητα “Nanny Training” – σε απλά ελληνικά “Πως να νταντεύετε αποτελεσματικά το υπερφουσκωμένο εγώ των πραγματικών ή κατά φαντασία διασημοτήτων / στρατηγικές, ευκαιρίες και προκλήσεις, ανάλυση πραγματικών case studies & role playing”. Aπευθύνεται σε ανερχόμενους δημοσιογράφους, στελέχη διαφημιστικών και εταιριών δημοσίων σχέσεων, μπάτλερς, κιουρίες των τιμών, συνοδούς ηλικιωμένων κυρίων – κυριών και λοιπούς παρατρεχάμενους στον ευρύτερο χώρο της σόουμπίζζζ, και όχι μόνο.

4. Σεμινάρια – boot camps “Image Making & Talent Μanagement” για αρχάριους και προχωρημένους – “Πως να χτίσετε – ενισχύσετε την εικόνα/εξωτερική εμφάνιση σας και να προωθήσετε τα ταλέντα σας μπροστά και πίσω από τις κάμερες – οnline & in real life”, με βασικό εισηγητή τον μεγαλοπαραγωγό και wannabe “μέγα μέντορα – εθνοσωτήρα” Κούλη Παπαμαλακίδη (ο οποίος τα τελευταία χρόνια, λόγω “κρίσης”, βρίσκεται σταθερά στα τηλεοπτικά αζήτητα και ψάχνει απεγνωσμένα με κάθε τρόπο να επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο της σόουμπιζζζ).
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να αναπτύξει συμπεριφορές, δεξιότητες και τακτικές, που οι συμμετέχοντες μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα και αποτελεσματικά σε κάθε περίσταση για την ενίσχυση του προσωπικού τους brand. Aπευθύνεται σε όλες τις ειδικότητες, διότι ως γνωστόν “All business is show business”.

Ο Κούλης – αν και σε φάση “ψυγείο” – ήταν το πλέον κατάλληλο άτομο για αυτή τη θέση, δεδομένου ότι μετά από τόσα χρόνια στο κουρμπέτι θεωρούνταν παλαίμαχος ινστρούκτορας στη διαστρέβλωση και παραπλάνηση μέσω της εικόνας. Η δημιουργία της ανυπέρβλητης περσόνας Ντέπυ Ζήτουλα ως διαχρονικό poster girl του φαντασμαγορικού τίποτα υπήρξε άλλωστε το μεγαλύτερο του επίτευγμα και παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές. Μεγαλώνοντας πια, αισθανόταν έντονα την επιθυμία να μεταλαμπαδεύσει “unapologetically” – χωρίς φόβο και πάθος –  σε ένα ευρύτερο πλέον κοινό όλο το απόσταγμα της γνώσης και εμπειρίας του και να φανεί επιτέλους χρήσιμος στην κοινωνία του θεάματος.

Ήταν τόσο πανευτυχής με αυτή τη νέα επαγγελματική πρόταση που δάκρυσε όταν την άκουσε, δεδομένου ότι το τελευταίο διάστημα η μόνη πλατφόρμα όπου εμφανιζόταν ήταν αυτή των instagram stories – στα πλαίσια του diversification και ότι κάτσει – με στιγμιότυπα από τις πρόσφατες ομιχλώδεις περιηγήσεις του στην ελληνική ύπαιθρο, συνταγές για γκουρμέ κοντοσούβλι, υποδείξεις για το πως τυλίγεται σωστά το πιτόγυρο, οδηγίες τύπου “5 τρόποι για επαγγελματικές λήψεις ιδιωτικών βίντεο μέσω iphone για προχωρημένους” και “Μαθήματα DIY – Καθαρισμός & απολύμανση του casting couch” – έτσι για να διατηρείται στον αφρό της επικαιρότητας και να τον τρολάρουν αλύπητα στα social media, διότι ο Κούλης, εκτός από διαταραγμένη προσωπικότητα,  ήταν της παλαιολιθικής σχολής “Κάθε δημοσιότητα είναι καλή δημοσιότητα” και δεν ίδρωνε το αυτί του από τρολαρίσματα.

Το πάρτυ είχε ξεκινήσει.

 

Διάβασε τα προηγούμενα επεισόδια της συναρπαστικής σαπουνόπερας Living la vida cara-loca εδώ:

Επεισόδιο 1

Επεισόδιο 2

Επεισόδιο 3

Επεισόδιο 4

 


Σημείωση: Το παραπάνω κείμενο αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή γεγονότα είναι εντελώς συμπτωματική.

Leave a Reply

Your email address will not be published.